Известие

Collapse
No announcement yet.

Висока температура ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от KirilSol Покажи съобщение
    точно това е...недей с клещите. по-добре на ръка! като е студен радиатора точно преди да включи термостата е по-лесно. като се напълни с гореща вода внимавай да не се ощавиш
    Първоначално публикувано от kkkrisss Покажи съобщение
    би трябвало да е твое дясно като си срещу колата...
    Днес я развих тая пробка на студен мотор без проблем и по късно се пробвах на хубаво загрят и пак не можах да я развия Утре вече ше и разкажа играта ,че днес не ми се занимаваше. И пробката се развива на дясно !!!
    Мерси колеги


    kaio156 Огледай хубаво ,моята я намерих с напипване иначе не се вижда от никъде.
    Last edited by mochko1; d.m.y г., 22:35.
    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
    Fiat Bravo II 1.4 90hp
    sigpic
    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

    Comment


    • #32
      Колеги проблема е почти отстранен,радиатора беше се скапал,смених го миналата седмица и всичко беше ОК до вчера.
      Оня ден ходих до Белград,на отиване всичко добре,но вчера на връщане пак почна да показва температура над 90,наистина този път със скорост не 160 а с 200-210,значи беше навън яка жега и температурата се вдигна след 15-20 минути при каране с 200-210 км/ч.А иначе до 160 км/ч всичко си е нормално,90 градуса постоянно.
      Дайте мнения и идеи,проблем ли е това или е нормално.
      Благодаря!
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
        температура над 90,наистина този път със скорост не 160 а с 200-210,значи беше навън яка жега и температурата се вдигна след 15-20 минути при каране с 200-210 км/ч.А иначе до 160 км/ч всичко си е нормално,90 градуса постоянно.
        Дайте мнения и идеи,проблем ли е това или е нормално.
        Благодаря!
        Водната помпа кога си я пипал?
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Ами водната помпа не съм я пипал,но човека от сервиза казва че е Ок помпата,както и термостата.
          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
          Citroen C2 1,6 Sensodrive

          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
            Колеги проблема е почти отстранен,радиатора беше се скапал,смених го миналата седмица и всичко беше ОК до вчера.
            Оня ден ходих до Белград,на отиване всичко добре,но вчера на връщане пак почна да показва температура над 90,наистина този път със скорост не 160 а с 200-210,значи беше навън яка жега и температурата се вдигна след 15-20 минути при каране с 200-210 км/ч.А иначе до 160 км/ч всичко си е нормално,90 градуса постоянно.
            Дайте мнения и идеи,проблем ли е това или е нормално.
            Благодаря!
            Само не ми е ясно защо трябва да караш с 200-210 през целия път???
            И в големите жеги, над 35гр. си мисля че е нормално да подминава 90 леко
            Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 01:42.
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Само не ми е ясно защо трябва да караш с 200-210 през целия път???
              И в големите жеги, над 35гр. си мисля че е нормално да подминава 90 леко
              Ами трябваше спешно да се прибера в Солун,иначе небих карал като гламав с 200-210.
              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
              Citroen C2 1,6 Sensodrive

              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

              Comment


              • #37
                Теоретично ако помпата е калпава, при високи обороти и натоварване, не сварва да изпомпи толкова големи количества вода през радиатора......наскоро имаше широко обсъждана тема в Оунърския форум за двата типа водни помпи на 2.5 - едната с метална, а другата с пластмас въртящи се части - втората правила тия мурафети и при над 5к обм колата почва да загрява.......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Теоретично ако помпата е калпава, при високи обороти и натоварване, не сварва да изпомпи толкова големи количества вода през радиатора......наскоро имаше широко обсъждана тема в Оунърския форум за двата типа водни помпи на 2.5 - едната с метална, а другата с пластмас въртящи се части - втората правила тия мурафети и при над 5к обм колата почва да загрява.......
                  Разбрсх,Ок Благодаря Ферарист,другата седмица като си дойда към БГ ще ида да я видят пак тая помпа.
                  Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                  Citroen C2 1,6 Sensodrive

                  Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                  Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                  Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                  ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                  Comment

                  Working...
                  X